חברת פלסאון מיגוניות מבינה את הצורך שלכם לקבל את הדבר החשוב ביותר

עבור כל אחד ואחד מאיתנו, תחושת הביטחון.

בשל כך אנחנו מאמינים שיש לנו הזכות והחובה לספק לכם את המוצר הטוב ביותר.

מיום הקמת החברה בשנת 2008 אנחנו מבטיחים באמצעות הצוות המקצועי והמסור

שלנו הכולל אנשי מקצוע מובילים בתחומם את העובדה שהמוצר שלנו יהיה הטוב

ביותר שאפשר לספק עבורכם.

חברת פלסאון מיגוניות  נוסדה בשנת 2008, מאז ועד היום שמנו לעצמנו את היעד להיות חברה מובילה בתחום ההולך וצובר תאוצה של הקמה ואספק של מבנים ניידים לכל שימוש ולכל צורך.  באופן טבעי ובהתאם למציאות בישראל חברתנו בונה, מקימה ומספקת:

  • מבני ממ"ד ניידים
  • ממ"ד המוקמים בצורה של בניית קבע לבתם פרטיים ולמבנם שונים.
  • מתן פתרונות בצורת מגוניות למוסדות שונים, מבני ציבור מפעלים ולקוחות פרטיים.

בין שאר הפעולות שלנו אנו מציעים ללקוחותינו גם שירותים של חיזוק ומיגון מבנים קיימים, הקמת מרחבים מוגנים בתוך מבנים קיימים, ופתרונות גם למרחבים המגינים בפני טילים, רעידות אדמה, שריפות ונזקים לא צפויים אחרים.

 חברתנו פלסאון מיגוניות  מתגאה בצוות העובדים המקצועי והמסור שלה המונה עשרות אנשי צוות שונים. החברה מעסיקה צוותים מקצועיים של מהנדסים, עובדי בניה, הקמה ותפעול שמטרתם העיקרית היא הקמת המרחב המוגן הטוב ביותר עבורכם.

חברתנו מעסיקה אדריכלים על מנת להבטיח עיצוב מתאים ומדויק לכל פרויקט וכן מהנדסים שיבטיחו את איכות ובטיחות העבודה. אנשי המכירות ומנהלי העבודה יעמדו איתכם בקשר רציף בכל שלב של התהליך על מנת להבטיח את אספקת המוצר הטוב ביותר למען הבטיחות שלכם ושל משפחתכם.                                      

הצוותים שלנו עוברים לאורך השנה הדרכות והשתלמויות שונות על מנת להבטיח שהם יהיו

  • מעודכנים בכל החידושים בתחום המיגוניות.
  • יכירו את דרישות הבטיחות
  • יתעדכנו לגבי תקנות פיקוד העורף, כיבוי אש וכלל גופי ההצלה השונים בישראל וכל זאת על מנת להבטיח את היכולת להגן עליכם ברגע האמת.                                      

העקרונות המנחים את העבודה שלנו בחברת פלסאון מיגוניות היא הקפדה על רמת איכות וגימור הטובים ביותר שיש הקפדה ללא פשרות על איכות הבניה, טיב החומרים ומענה לכל צורך.          

את כל אלו אנו מבטיחים תוך התחייבות קפדנית לעמידה בחרדת קודש בלוחות הזמנים כפי שנקבעו לצרכי ביצוע הפעילות.                                                                                                           

כל אלו הופכים אותנו חברת פלסאון מיגוניות לחברה הנחשבת היום כמי שנמצאת בראש החץ של הפעילות בארץ בתחום הקמת חדרי ממ"ד, מיגוניות וכל הצורך העולה בכך על מנת להבטיח מיגון לכלל תושב המדינה.     

חברתנו עוסקת כבר קרוב לשני עשורים בסיוע למוסדות ואנשים פרטיים הזקוקים לצורך של בניית ממ"ד או מיגוניות אשר יאפשרו לכל אחד ואחת מכם את הביטחון הנדרש בעת חירום של אזעקות בגין טילים, רעידות אדמה או צרות אחרות.                                                                            

בניית ממ"ד או מיגוניות שכיום הן חלק מחובת הבניה של מבנים חדשים הם רק חלק מהפתרונות שאנו מציעים.

אנו מציעים את מיטב השירותים בעת הקמה ועבודה על הפרויקטים חדשים והמיוחדים שלנו בכל רחבי הארץ על מנת לסייע להקים חדרים ממוגנים גם במבנים ישנים וגם במבנים חדשים בתוך דירות המבקשות חדר פרטי ממוגן בתוך הבית ולא במרחב ציבורי.

חברת פלסאון מיגוניות פועלת להקמת מיגוניות במרחבים שונים בכל רחבי הארץ על בסיס ההנחיות המורכבות ומצילות החיים של פיקוד העורף. בניית מיגוניות וחדרי ממ"ד כיום הם עניין מורכב שיש להקפיד בו הקפדה יתרה על כלל ההנחיות השונות היות שאלו כבר הוכחו כמצילות חיים לא פעם ולא פעמיים. אנחנו מיישמים בהקפדה יתרה ובחומרה את כלל ההנחיות שישנן לכל שלב בתהליך בניית והצבת מיגוניות או הקמת הממ"ד.

כחלק מהצוות המקצועי של חברתנו ישנם אנשי מקצוע מהדרג הראשון אשר מתמחים בעבודה מול פיקוד העורף והצמדות ללא פשרות להנחיות ולדרישות הביצוע הנגזרות מכך.

בנוסף לכל לאלו חברתנו לא משאירה אתכם לבד. הצוותים המקצועיים שלנו ילוו אתכם בכל שלבי האישורים והתהליכים הבירוקרטיים של קבלת ההיתרים השונם עבור הקמת הממ"ד או מיגונית. נסייע לכם בכל הנדרש מול הוועדות המקומיות והאזוריות לתכנון ובניה וכן מול גופים ממשלתיים דוגמת רשות מקרקעי ישראל, אישורים נדרשים מפיקוד העורף ועוד.                                           

חשוב לציין בהקשרים אלו שהתנאים והדרישות המנהלתיות וקבלת האישורים עברו מהפך עקב מלחמת חרבות ברזל וכיום קל יותר להשיג אישורי בניה והיתרים לתחומי הבניה של הממ"ד או מיגוניות

חברת פלסאון מתמחה בין השאר בפתרונות מיגון ייחודיים ומודולריים בחלקם על מנת לאפשר לכל לקוח את המתאים לו ביותר, בשל כך רכשנו מומחיות גדולה והולכת באספקה של מבנים שונים ובעיקר חדרי ממ"ד והצבתם בכל מקום ובכל תנאי.

כיום אנו גאים לומר ולספר כי היכולות המיוחדות שרכשנו בשנים האחרונות בהן אנו עוסקים בהקמת ממ"ד וחדרים ממוגנים אפשרו לנו להגיע לרמת ביצוע גבוהה ומדויקת והוצאה לפועל של פרויקטים בסדרי גודל שונים, החל מהנחת ממ"ד ועד פרויקטים רחבי היקף עבור רשויות וחברות שונות. הפרויקטים הללו שהובילו אנשי המקצוע שלנו העניקו לנו את היכולת לפעול מתוך מקום של ידע, ניסיון ומקצועיות היודעת לרדת אל הפרטים הקטנים ביותר ולא להשאיר נקודות פתוחות. ההתמחות הזאת היא הסוד המקצועי אשר מוביל אותנו קדימה בכל הזמן על מנת להיות טובים יותר.

כל העבודה הקשה, המקצועיות והיכולות לא היו יכולים להגיע לידי מימוש ללא ההקפדה חסרת הפשרות על הסטנדרט הנדרש ממגוון רחב של גורמים במשך התהליך.

  • דרישות רשויות הבטחון כגון פיקוד העורף, איחוד הצלה ועוד.
  • דרישות הרשויות המקומיות, הוועדות לתכנון ובניה ואחרות.
  • מעל הכל דרישות הלקוח ושביעות הרצון שלו לקיום של עבודה ברמה גבוה ובאיכות לא מתפשרת.

לאורך השנים הייתה לנו הזכות והכבוד לעבוד עם חברות הנחשבות מהמובילות במשק בתחומים שונים ולהעניק להן את השירותים המצוינים שלנו ובכך ליצור רצף של הצלחות בפרויקטים רבים.  העבודה שלנו לא מתבטאת רק בגופים ציבוריים והיא נוגעת גם להקמת תשתיות ובניית פתרונות מיגון  גם למשפחות רבות ובהן זוגות צעירים בתחילת דרכם להם אפשרנו להקים את הממ"ד או החדר הממוגן במחירים נוחים הנמוכים ממחירי השוק וללא צורך בהתערבות של בעלי מקצוע שונים, אצלנו הכל תחת קורת גג אחת. 

כלל ידוע בעסקים מוצלחים שבסוף הכל מתחיל ונגמר על הקשר האישי, האמונה שלנו שמשני צידי התהליך עומדים אנשים הזקוקים לקבל יחס אישי במהלך העבודה על מנת לספק אותה בצורה טובה היא לא פחות מקריטית עבורנו.

אנחנו מאמינים בליווי האישי של כל אחד ואחת מהלקוחות שלנו, החל מהיום בו נפגשנו לראשונה, דרך שלבי התכנון החשובים, עדכון בתהליך הייצור, השלבים הנדרשים במהלך אישורי הבניה השונים מול כלל הגורמים וקבלת ההיתרים ועד לשלב המכריע והסופי של הקמת הממ"ד והצבתו במקום הנדרש.

אצלנו  מאמינים שהליווי של הלקוחות שלנו לא מסתיים בעת מסירת המפתח, אלא הוא ממשיך עוד גם לאחר קבלת העבודה ובמשך שנת הבדק. האמונה שלנו בצורך ביחס אישי לכל אחד וההקשבה לצרכים, לרצונות ולדברים החשובים רק לו הם המפתח העיקרי להצלחה.

אנחנו מאמינים בשילוב המנצח של יחס אישי לכל אחד עם מקצועיות בלתי מתפשרת בכל הקשור לאיכות העבודה.